Skriver av mig...

Hej har lust att skriva av mig på bloggen så gör det nu..

Vänner, har nog dom bästa vännerna !
Men jag saknar en speciell vän som jag var jävligt tight med innan, fattar inte hur det blev såhär.. Från Bästavänner till ovänner.. Det har gått upp och ner för oss men trodde vi skulle bli vänner efter ett tag..

Kärlek, jadu det var inte länge sen jag var riktigt kär, någon månad sen.. Men ah han var ju inte värd mig så som hans beteende var.. Trodde han kunde komma och gå hur som helst, när han hittade en bättre lämna han allt och sen kom tbx efter ett tag.. Aldrig igen.
Men just nu har jag världens finaste kille! Så glad att jag träffade han! <:
Det var nog allt puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0